این ره که ما میرویم به ترکستان است

من به همه هشدار میدم که این راهی که دارید میرید به هیچ جا نمیرسه.
فیس بوک  و توئیتر و بالاترین رو تحت نظر داشتم همه آشفته و حیران بودن
مردم هنوز نمیدونن چی میخوان با این حال خودشون رو پیروز نشون میدن توی دلشون هیچ امیدی ندارن ولی سعی میکنن خودشون رو پیروز نشون بدن.
پیشنهاد من به شما اینکه به نیت آزادی ایران و برای آرامش روح شهدای راه آزادی یک شمع روشن کنید .
اگر با خودتان رودربایستی ندارید گریه کنید.
بعد شروع کنید و کتاب از دیکتاتوری به دمکراسی جین شارپ رو بخونید ذهنتون رو درگیر هیچ مسئله خارجی ای نکنید
این کتاب شما رو از آشفتگی در میاره و راهی رو که باید طی کنیم کاملن شفاف نشون میده.
بیشتر مطالبی که من در بالاترین میبینم باعث آشفتگی و سردرگمی سبز و سفیدها میشه.
این وبلاگ رو مختص روز هجده تیر راه اندازی کردم و با تمام توانم تلاش میکنم تا این روز رو روزی بیاد ماندنی و تاریخی کنم.
روزی که از تجمع میلیونی میدان آزادی هم بزرگ تر و باشکوه تر برگزار بشه.
پیشنهادی که من به بزرگان میکنم اینکه قبل از روز 18 تیر یک بیانیه صادر بشه و با سردمداران کودتا اتمام حجت کنیم.
این بیانیه خطاب به شورای نگهبان ، علی خامنه ای ، مجلس و… باشه و طوری اون رو گسترش بدیم که مردم و کودتاچیان رسمن اون رو ببینن و بخونن.
این بیانیه رو صادر میکنیم و با حضور آرام خودمون توی خیابون اعتراضمون رو نشون میدیم.
تمام کسانی که به بیانیه و حرفهای ما اعتقاد دارن باید در این تجمع آرام شرکت کنن.
توضیحات بیشتر رو تو یه مطلب جداگونه قرار میدم.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

