رهایی از بند

هجده تیر شرکت در تجمعات سراسری بدور از خشونت

هجده تیر شرکت در تجمعات سراسری بدور از خشونت

  1. بنام خدا همون خدایی که انسانو آزاد آفرید
    من یک جوون 21ساله هستم و در این مملکت به خودم می بالم و افتخار می کنم که هم شیعه هستم و هم مسلمون واز همه مهمتر که تو مملکتی که آرمانش رنگ سبز به معنای صلح و دوستیست و سفید به معنای یکدلی و سرخ به معنای اینکه در هر شرایطی اگر لازم شد باید برای بقای این آرمانها و این عقاید خون داد؛ زندگی می کنم. ولی گاهی به مشامم بوی گندی می رسه که سلب آزادی می کنه و به قول بچه ها حالمو میگیره . و اونم این شعارهای احمقانه ی آزادیست که از دهان و حلقوم دزدای آزادی بیرون میاد.کسایی که تو 8 سال اصلاحات غیر از خرابی هیچ کار ی نکردن و امروز هم زهرشونو با این شعار پیش میبرن.
    من به عنوان یک جوان آزاد اعلام می کنم که اگر قرار باشه خطری این مملکت واین آرمانهارو تحدید کنه همون آرمانهایی که 8 سال پای نهالش خون جوونهایی مثل من ریخته شده برای احیای این آرمانها خودم که هیچ تمام خانواده ام رو فدا می کنم و مطمأنم که این 4تا سوسولی که می ریزن تو خیابون هیچی نیستن.و خدارو شکر مردم ماهم آگاهن.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

