توییت

دیشب لینک تنظیم بیانیه و اتمام حجت با سران نظام به بالاترین ارسال شد که متاسفانه به صفحه اول نرسید

بخاطر انتخاب زمانی نادرست سریع به صفحه دوم لینکهای تازه رفت و در بین باقی لینکها گم شد.

شاید هم مردم بیشتر دنبال طرحهایی مانند روشن کردن اتو  و پشتک زدن با لباس سبز هستند تا یک حرکت اصولی.

امروز صبح هم اکانت بالاترین من آزاد شد

یک آدم نادان هم لینک مطالب این وبلاگ رو در بالاترین با عناوین مسخره و بی سر ته ارسال میکنه و جلوی انتشار درست اون رو میگیره.

متاسفانه در سایت اعتمادملی خبری در مورد تشکیل حزب توسط میرحسین موسوی درج شده بود که از صبح اعصاب من رو بهم ریخته

فکر کنم مردم باید از رهبرانشون هم رد بشن.

بعد از اطمینان بیشتر یک مطلب در مورد این قضیه مینویسم.

  1. سلام. ممنون میشم اگه یه دعوتنامه بالاترین برای من بفرستید. ضمنا خوشحال میشم اگه شما هم برای شروع یک حرکت دسته جمعی به ما بپیوندید
    http://yekiazhame.blogspot.com/2009/07/18-sms.html
    ایمیل من : rahayi_sabz@yahoo.com

      • 18tir88
      • 5 ژوئیه 2009

      متاسفانه دعوتنامه های من رو گرفتن !!! من سی تا دعوتنامه داشتم ولی الان مینویسه باید اعتبارتون رو افزایش بدید وبلاگ بالاترین روشی رو برای ثبت نام در بالاترین بدون دعوتنامه قرار داده شما میتونید از اون استفاده کنید.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

