ادامه فعالیت من

در این وبلاگ تمام تلاشم رو کردم که بتونم برای هجدهم تیر در مورد مسیرهای راهپیمایی و برنامه هایی که میتوان اجرا کرد و جلوگیری از شایعات اطلاع رسانی کنم.

این دو روز فرصتی پیش نیامد تا وبلاگ 18تیر رو بروز کنم و به همه این پیروزی رو تبریک بگم نهضت سبز ما  بیدار است و مردمان ساکت نمی نشینند جامعه جهانی هم متوجه این خواسته ما شده و در ادامه این راه به ما کمک میکند.

بزودی یک وبلاگ دیگر راه اندازی میکنم و در آن وبلاگ قصد دارم در مورد زمان و مکان تجمعات اطلاع رسانی کنم.

18 تیر

18-tir

    • مردم ايران
    • 12 ژوئیه 2009

    salam. mamnon. az khabar resanit. age mishe ye filter shekane ghavi ham moarefi kon ta khabara behtar behemun berese.
    rasti matlabio khondam to in weblog ke yeki az akhondaye qom to defa az rahe sabze ma harfaye khafani zade. adresesh ine:

    http://dictatore.blogfa.com/post-32.aspx

    bazam mamnon.

  1. ولی خودمونیم 18 تیر بد ضایع شدید.
    هر چی گشتم توی 18 تیر شما رو پیدا کنم نتونستم.
    منتظر افتضاح بعدی شما هستیم.
    انقدر هم این سطل آشغال ها رو آتیش نزنید.

      • javabieh
      • 15 ژوئیه 2009

      milad jav nagirated.
      melat gosfand nistand. age hokomate kodetaey in hame adam ro to shanbe khonin(31 khordad)ghatle am nemikard va to 7 roze hafte az tarsesh 5 rozo tatil nemikard va hade aghal (chiz)dasht va mojavez midad (chize hamatun pareh bod).

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

